2012. január 11., szerda

Khp update, 18+12. nap

Ez a 18+12 úgy jött össze, hogy az egyik szám a karácsony előtti napok száma, a másik meg a hazaérkezésem utániaké, mert azt azért mégsem lehet bííírni, hogy a sok édesség meg mindenféle más íz napokig kísértse az embert... Így az ünnepek alatt felszedtem egy jóképű macsót úgy 2,5 kilót, a 18+12. napra pedig a 65,5-ig tornáztam vissza magam. 

És akkor oda jutottunk, hogy egy ideje három dolog van:
1. aggódás az ország jövőjéért - ez egy jó nagy pakk
2. várakozás a visszajelzésre a pályázatomról - ez meg már jó régóta tart
3. a diéta tartása.
A rendelkezésemre álló empirikus adatok alapján arra kellett rájönnöm, hogy jelenleg ezek közül kettővel bírok el egymagam, három már túl sok a lelkecskémnek. 
És sajnos csak a harmadikat tudom leállítani. Tehát a diétát bizonytalan időre felfüggesztettem. (Mondjuk jó lett volna erre egy héttel korábban rájönni, simán részt vehettem volna a munkahelyi csapatépítős kajáláson, de akkor még küzdöttem az elemekkel.)

Üzenem az IMF-nek, mint értelmesebb félnek, hogy tessék gyorsan megállapodni,
és/vagy üzenem a másik hárombetűsnek, hogy tessék gyorsan dönteni rólam küldeni a szerződést, 
hogy tudjak végre megint diétázni, és gyorsan lehessen Igazi Kockahasam. Höhö.

4 hozzászólás:

Ancsi írta...

Mi vaaaan? Te azért függeszted fel a diétát, mert aggódsz az ország jövőjéért? Most hülye vagyok (amiért én ennyire veszedelmesen nem aggódok, majd csak lesz valami) vagy hülyének nézed a világot :))

Másik. 2,5 kilót hogy a fenébe lehet felszedni alig pár nap alatt, amikor nekem egy hét alatt szűk 1-et is csak nehezen. Most én is tartom a 43-at szilárdan, ami +0,5k a standardhoz képest. Pedig még egy 20-ast is futottam a hétvégén.

Amúgymeg az erősítős edzéseket is csak azért vagyok hajlandó csinálni, mert egyszer pár(ezer) erősítő edzés után beírtad, hogy már kezdenek látszani a vállizmaid, és ebben reménykedem (halványan bár), hogy ez a pillanat egyszer az én életemben is bekövetkezik.

Szóval csak pozitívan. És ha nem is diétázol, ne zuhanj a lónak arra a bizonyos másik oldalára :)

Leander írta...

Az van, hogy 2,5 kilóhoz nem kell talán még ennyi idő sem. Elég egy másként működő szervezet. Sajnos, ilyen egyszerű :(

M79 írta...

1. kérdéskör: azért függesztettem fel, mert már rosszabbul éreztem magam, mint amennyire megéri a dolog, és ez a rossz érzés főleg a fenti három tényezőből állt össze. A "majd csak lesz valami" nekem most nem elfogadható opció, mert a "valami" most tényleg bármi lehet. Úgy értem, BÁRMI, nem csak olyan, amit el tudunk képzelni... azt meg nem akarom tétlenül várni, ezért kell agyalni a helyzeten. Mondjuk nem annyit, mint én az év első hetében - azóta némiképp visszafogtam magam, és így jobb is.

2. témakör: a 2,5 kilóhoz nekem azért bele kellett húznom a kajálásba, de nem tudom, részletezzem-e ezt addig, amíg egyszerre csak 1 Túró Rudit eszel meg... :)

3. témakör: egyé' sok fehérjét (is), attól épülnek szépen az izmok! :)

Amatőr írta...

Lányok, ha összejönnek... és beszélgetnek a fogyózásról... :)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com