2011. december 20., kedd

Khp 16. nap, A Fordulópont

A mai napról feltétlenül meg kell emlékeznem, mert ma reggel jött el az a pillanat, amikor már közelebb vagyok a hatvanhoz, mint a hetvenhez. Hurrááá! Egyébként ilyen legutóbb 5 éve és 3 hónapja fordult elő, már csak ezért is örvendetes az eredmény. Állítólag már látszik is, mondjuk én meg nem tudnám mondani, hogy honnan jött le a cucc, de többen, egymástól függetlenül is megjegyzéseket tettek erre, meg próbálták kiszedni belőlem, hogy hogyan csináltam, szóval valószínűleg tényleg így van. 

A pénteki mélypont óta még kissé rendezetlen az étkezésem, de legalább kis adagokat próbálok enni a bűnös kajákból. Három szelet barátoktól kapott süti szombaton, de lehet, hogy négy volt, például kis adagnak is tekinthető. :) És ma meg nem repetáztam a dobos tortából és a krémes sütiből sem a munkahelyi ünnepségen, pedig annyira finom volt mindkettő... 
Sport ügyben a múlt héten voltak elmaradásaim, ezen a héten eddig egy edzést nyomtam le, ami - ha felidézzük, hogy még csak kedd van -, pont jó. Azt vettem észre, hogy a sport nélküli napokon általában  húsz dekát fogyok, az edzősökön meg harmincat. Ma még hasznos lenne valamit csinálni, de szerintem már csak leülök a tévé elé, és bekólázok. :) A munkahelyi ünnepi marhapörköltet meg ledolgozom holnap.

LilySlim Weight loss tickers

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com