2011. december 12., hétfő

A Kockahas projekt, 8. nap

Szóval azt akartam írni a múltkor, hogy már nem a narancsos diétán élek, hanem áttértem egy kalóriaszámlálósra. A narancsossal 10 nap alatt 69,2-ről 67,5-ig jutottam, majd tartottam három nap szünetet, amíg rákészültem az új étrendre. December 5-én kezdődött a most már Kockahas projekt néven futó hadművelet, persze első körben nem a kockásodás a cél, hanem a felesleges cucc lefaragása. Szerencsére nem nekem kell számolni a kalóriákat, hanem egy letöltött étrendet követek, ez azért is jó, mert ugye megint nem nekem kell kitalálnom, hogy mi legyen az aznapi menü, megint csak nem vész kárba a sok kreatív energia. :) Frankón be van állítva a szénhidrát és a fehérje aránya, ezt most már onnan is tudom, hogy - bár kevesebb kalóriát viszek be, mint amennyit ledolgozok (ez a fogyás lényege, azért ezt sejtjük), - nem vagyok éhes. Vagy legalábbis eddig még nem voltam. 
A második legjobb dolog az a fehérjeturmix, amit legtöbbször esténként fogyasztok, és arra való, hogy ne az izmaim épüljenek le, hanem a zsííír. Egyszerűen mennyei az íze! :)
És a legjobb meg az, hogy elkezdtem konyhatündérkedni, például előre megsütöm a másnapi csirkét, kimérem, hogy miből mennyi kell, és egyszer csak azt vettem észre, hogy ezt szeretem csinálni. Például reggelenként képes vagyok fél órával korábban kelni, hogy elintézzek minden ilyesmit, ez azért durva. :)
Az étrend mellé tartozik mozgás is, hetente 3 cardio, ez eddig leginkább szobabringa volt, illetve egyszer kimentem futni is, de utána két napig azt sem tudtam, ki vagyok. :) Szombattól pedig beiktatok még heti 4 rövidebb erősítő edzést is.

Mindezek után az eredményekről: az egy héttel ezelőtti 67,9-ről vasárnap reggelre monoton csökkentem egészen 65,7-ig, majd kis porszem került a gépezetbe, mert ma reggel 66,2 lettem. Talán a kevés alvás lehetett a gond. Kíváncsian várom a holnapi mérlegelést. Érzésre jó(l) vagyok, néhány nadrágom határozottan kitágult :) , néhány ruhám meg jobban áll rajtam, akár még bármi is lehet ebből, mondhatni lelkes vagyok.

LilySlim Weight loss tickers

(Oké, igazából a narancsos időszakkal kezdtem az ábrázolást, de így még jobban mutat. :) )


1 hozzászólás:

M79 írta...

Ma reggel 65,5, helyreállt a világ rendje. :)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com