2012. október 29., hétfő

Adunk a művészetnek

A héten tanítási szünet van a helyi iskolákban, ilyenkor nyilván nem jönnek hozzánk a gyerekek. De hogy mégse maradjunk elfoglaltság nélkül, mindenféle site work-ökkel örvendeztetnek meg minket a főnökeink.
Tegnapra quads site jutott, melynek keretében tulajdonképpen egy dombot kellett volna eltüntetnünk, hogy a pályán ne legyen emelkedő meg lejtő. Hát, izé. Hosszasan szemléltük a terepet a velem együtt beosztott  három igen szorgalmas fiatalemberrel, aztán még rá is pihentünk, de csak nem értettük a dolgot. Végül  csak csináltunk valamit, ha már nálunk voltak az ásók meg a gereblyék, de olyan is lett...

 A mai adag viszont tényleg remek volt, négyszer másfél órán keresztül festenünk kellett. No de nem falat sima fehér festékkel, hanem képeket a field studies tanterem díszítésére. Különböző témák voltak megadva, én gyorsan lecsaptam a "növény és a talaj"-ra valamint a "folyók"-ra. Összesen négyen kaptuk ezt az embert próbáló munkát, beültünk a terembe, inspirálódtunk a netről, kapcsoltunk egy kis zenét is, majd beindult a móka munka. Egyszer bejött az egyik főnök ellenő barátkozni velünk, ő mondta, hogy úgy nézünk ki, mintha a napköziben lennénk. :-) Tényleg volt egy ilyen fílingje a dolognak, főleg amikor belegondoltam, hogy mikor festettem utoljára. 
Íme a kép a napköziből:

És ez meg már az összes mai alkotás. Próbáljuk kitalálni, melyik két mű az enyém!
Természetesen alá is írtam a festményeimet, így most már örökre itt marad egy darab belőlem. Egyébként is, egyre inkább úgy érzem.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com