2012. október 17., szerda

Őszülés

Valamelyik napos délelőttön álltam a quadpálya mellett, épp egy ügyes gyerek volt a gépen, akire nem kellett túlzottan odafigyelni, szóval egyszer csak azt vettem észre, hogy ősz lett. Ezt nyilván nem a hőmérsékletből szűrtem le, mert az kb. 1 hónapot leszámítva végig megfelelt az otthoni ősznek, hanem abból, hogy szállingóztak a levelek. Na, gondoltam, lehet majd megint site work keretében falevelet gereblyézni, mint a szezon elején, hurrá.
Egyébként azért ért ez a jelenség meglepetésként, mert a "színesedő falevelek" fedőnevű fázis kimaradt! Körülnéztem egy kicsit jobban - mert a gyerek továbbra is ügyeske volt, meg úgyis volt még neki két köre -, és minden zöld volt körülöttem, az éppen leeső leveleket kivéve, mert azok olyan barnásak. És azóta is figyelek, hátha látnék sárga, neadjisten vörös darabokat a fákon, de teljesen reménytelennek tűnik itt, a szigeten.  Mindig mondtam, furcsák ezek az angolok. Az angol falevelek is.

A hajszínemmel meg az a helyzet, hogy mostanában mintha megállt volna a korábban némi aggodalomra is okot adó  :-) őszülésem, viszont helyette szőkülök. Roppant érdekes, két darab szőkés tincsem lett. A keletkezésének módját nem értem, mert elvileg kiszívhatta volna a nap, de egyrészt általában sisak alatt volt a hajam, másrészt meg ugye mi az, hogy napsütés, hehe. Szóval rejtélyes ez is. És annyi mindenen kell még gondolkodnom...! ;-)

1 hozzászólás:

Amatőr írta...

Lehet, hogy a sok gondolkodás miatt szőkülsz, de aztán vigyázz, nehogy teljesen szőke nő legyél! :)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com