2012. március 15., csütörtök

Így állnak a dolgok 2012. március 15-én

Kéne már írni valamit, erre gondoltam, aztán meg arra, hogy nincs kedvem fogalmazni, és a mosásom is hamarosan lejár. Így hát be kell érnie a kedves olvasónak néhány random információval, mondhatni érdekességgel.

- A mosás ingyenes, a szárítóért fizetni kell. Az árra még nem jöttem rá, most 90p van benne, azzal úgy fél órán át elvan.

- Általában lengyelnek néznek a vendégek.

- Állítólag van itt most egy magyar tanárnő is valamelyik csoporttal, bizonyos Miss Hunt, majd megkeresem.

- Kék-zöld foltos az összes térdem, kemény volt a kiképzés.

- Ezek itt, értitek a hangsúlyt, ezek itt nem ismerik a linuxot, ezért nem is árulnak olyan eszközöket, amivel lehetne rendes mobilinternetet szerezni a gépemre.

- A szobatársam horkol. De úgy talán pontosabb lenne, hogy ez horkol, zmeg. De legalább május közepén elköltözik.

- Van még hajókürt is, reggel 7-től rendszeresen. Ő nem költözik.

- A bárban a csapos (Szasa, 43, Németországból) felajánlotta, hogy költözzek az ő faházába, pedig nem is tudott a horkolásról. Azon a területen nincs internet, nem megyek.

- Általában nem tudom, mit eszem. A krumplit azért felismerem, az van minden nap. Lehetne helyette babot is kérni, de ahhoz túl kicsi a szobánk.

- Mióta itt vagyok, nem futottam. Mármint úgy sportolásszerűen. Egyébként fogócskázás meg ide-oda rohanás van, le is sérültem tőle, de már talán javulok.

- El vagyok ájulva a cégtől, nagyon jól szervezett minden, van itt odafigyelés meg struktúra, kell az az én lelkemnek.

- Már tudom fejből a telefonszámom első 5 számjegyét, a megfelelő sorrendben.

- Egyre jobban szeretek itt lenni.

3 hozzászólás:

Amatőr írta...

Szása szerezzen be internetet! De csak, ha nem horkol.

Amatőr írta...

Próba, hogyan is sikerült az előbb hozzászólni. :)

Leander írta...

Leander szeretne hozzászólni. :)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com