2012. július 7., szombat

Csoda az ebédlőben

Nagyon friss az élmény, és ezt most feltétlenül meg kell osztanom. :)

Az egész úgy kezdődött, hogy délután volt 4-5 órányi heavy rain, no de ebben tényleg nem túloznak az angolok, a vízálló cuccok ellenére szó szerint minden ruhám vizes lett a végére. Gondolom, ez már a helyieknek is sok volt, ezért az  én kültéri esti szórakoztató programomat, ami a scav hunt lett volna, lecserélték kóruspróbára. Wattafakk, mondom magamban, persze azért örültem nagyon, csak hát nem tudtam, hogy mit kellene ott nekem csinálnom. 

Hamarosan kiderült: két iskolányi gyereknek kellett biztosítani helyet a nótázáshoz. A két iskola nem ismerte egymást korábban, de valahogy kiderült, hogy ugyanazt a darabot, a Bugsy Malone címűt fogják hamarosan előadni. Szóval egy kis tapasztalatcserére gyűltek össze az ebédlőben. És akkor egyszer csak  elkezdtek énekelni, és megtörtént a csoda: tisztára olyan volt, mint azokban az amerikai filmekben, ahol ilyen musicaleket próbálnak. A korábban kis rosszcsontnak tűnő bármilyen színű :) kölkök teljesen megváltoztak, vagányan eljátszották a szerepeiket, mindent beleadtak, és remekül szólt az egész. Látszott rajtuk, hogy élvezik, nem csak egyhelyben álltak, hanem vagy volt koreográfia is, vagy csak úgy maguktól mozogtak. És ha még ez sem lett volna elég, az egyik iskola Wales-ből érkezett, ők a dalaik egy részét az ő saját nyelvükön énekelték. Még dalpárbajok is voltak. Én meg csak pislogtam, hogy tényleg van ilyen. Amikor véget ért az egész, minden jelenlevő PGL dolgozó csak annyit mondott: wow, that was the best evening ent ever.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com