2016. szeptember 17., szombat

Utazások

Újabb gyors helyzetjelentés: 
  • véget ért az idei nyári 10 hetes tanári karrierem: hosszú munkanapok, felejthetetlen élmények, öhm... hogyismondjam... érdekes emberek,  csodaszép kilátás, pihentető beachtúrák, kezdőtőke a továbbiakhoz, mind kipipálva;

  • aztán megvolt az egyhetes országjáró túrám is: Frome, Hereford, Colwyn Bay főbb megállókkal. Aki most azt gondolja, hogy ezek közül bármelyiket is azért látogattam meg, mert a legutóbbi Dzsó ott nőtt fel, az téved. Na jó, nem annyira. És tettem még rövidebb kirándulásokat Conwy-ba, Bangorba és  Llandudnoba. Ez utóbbi egy roppant jópofa település, bátran ajánlom mindenkinek. 
  • És végül megérkeztem szerencsepróbálásom helyszínére. Eléggé északon vagyunk, így a korábbi tapasztalatokból okulva ezúttal nem kérdeztem semmit a vasútállomásokon.  
  • Beköltöztem a kényelmes kis kuckómba, ahonnan az üzleti birodalmamat irányítani fogom :-) a kezdeti időkben, és a csoki/cukor-hercegnők-játékállatok vonal mentén összebarátkoztam a helyi kiskorúakkal. Úgy érzem, minden remekül alakul. Már csak azért is, mert nagy meglepetésemre már ma akcióba lendültem: jelenleg éppen 13 biznisz témájú honlap van megnyitva a gépemen. Az egyikből például kiderül, hogy Manchester a hatodik legjobb város az országban a vállalkozásra, egy másikban meg már be is jelentkeztem egy jövő szerdai konzultációra cégalapítás témakörben a manchesteri könyvtárba. Csak apró részletkérdés lehet, hogy konkrétan nem abban a városban lakom; majdcsak megmondják, hogy hogyan tovább, ha esetleg nem ők az illetékesek.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com