2012. április 2., hétfő

A változások hete

No, most, hogy már belerázódtam az itteni rendbe, megszoktam a napi tevékenységeket, el is jött gyorsan a változások ideje. Egyrészt tegnap érkezett vagy háromszáz ifjú focistatehetség, 13-14 évesek, ők az Isle of Wight focifesztiválon játszogatnak majd. Ebből következik, hogy nekünk kevés munkánk van velük, a héten már két szabad délelőttöm is volt, és lesz két teljes szabad napom is. A srácok komoly, igényes sportembereknek tűnnek, például vacsorázni mindig fehér ingben és nyakkendőben jönnek, esztétikailag rendben vannak, remélhetőleg egyszer jön majd a felnőtt csapat is. Bár magamnak inkább lassan már az öregfiúkat kell kívánnom, attól tartok. Jut eszembe, hajat kell festenünk, ha hazamegyek, mert őszülök.

Egyébként van egy "kis" birtoka a szigeten David Beckhamnek is, ezt még a night hike nevű, éjszakai túrát takaró foglalkozásra felkészítő tréningen tudhattuk meg. Nem mintha én annyira el tudnék ájulni a hírességektől, de hátha valamelyik kedves olvasóm igen, az jöjjön ide, és meg is mutatom neki a farmot.

Na szóval e kis helyismereti kitérő után azzal folytatnám, hogy egy másik érdekes népség is a vendégünk lesz hamarosan. Ha minden információt helyesen értelmeztem, akkor csütörtökön érkeznek valami vallási csoport tagjai, ők is úgy 3-400-an, a gurut követik. Meg egy számunkra különleges életmódot, amelynek lényeges eleme, hogy hús és tojás még csak a közelükben sem lehet,  a kirándulás szervezői ellenőrzik az összes hűtőt, mielőtt megérkezik a csoport. De tényleg. Mi sem esszük ezeket tehát, amíg itt vannak, és alkoholizálni sem szabad, nem tudom, hogy fogják ezt kibírni "ezek az angolok". Össze fognak omlani, és nekem  egyedül kell majd az egész jövő hetet lenyomni helyettük is, csak ezt tudom elképzelni. 
A gurukövetők sem nagyon fognak quadozni vagy falat mászni. Inkább énekelnek meg meditálnak majd, amire mi nem vagyunk kiképezve, tehát nekik nem foglalkozásokat fogunk vezetni. A jelenlegi információim szerint én éttermi szolgálatra leszek beosztva, nagyon kell vigyáznom, nehogy véletlenül becsempésszek egy sonkás szendvicset.

Ezeken kívül jövő héten tréning és értékelés lesz a már régebben itt levők számára magaskötélpálya, falmászás és ereszkedés témákban. Ez a hozzám hasonló mazsolákat annyiban érinti, hogy - mivel a "nagyok" vezetik a foglalkozást, - nekünk kell lennünk a résztvevőknek. Engem az ereszkedéses (úgyis mint abseiling) részhez osztottak be, hát majd legfeljebb felajánlom, hogy eljátszom, értitek, eljátszom a magasságtól félős gyereket, úgyis tudniuk kell kezelni az ilyen helyzeteket is. Mondjuk járhattam volna rosszabbul is, például az óriás hintára (giant swing) hétszentség, hogy fel nem ülnék.

És a remény hal meg utoljára jelszóval most megint megpróbálok némi képanyagot közzétenni itt ni:




Ha nem sikerülne a feltöltés, a centrum bejárati részét kell elképzelni, háttérben a giant swing látszik, az előtérben meg a kavicsos részt én gyomláltam! :)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com