2011. február 8., kedd

Adatok - 2011.02.08.

Több mint egy hónap után jelenleg a következő a helyzet (mint eddig nagyjából mindig...):

Mell: 98 cm   
Derék: 82/89 cm  
Csípő: 101 cm 
Comb: 48/58 cm

Nem valami fergeteges fejlődés... Most már nagyon azt sejtem, hogy valamit nem jól csinálok. Bár ezen a héten fogytam 20 dekát, hát úgy tűnik, ezt is meg kell becsülni.

És ami a sportot illeti: januárban kétszer (khmm) futottam, összesen 9,5 km-t. Emellett volt még 16 bringázás (363 km, 12 óra 5 perc alatt), 1 túra (ezt 10 km-nek és 4 órának számoltam el) és 12 rövidebb súlyzózás. 
Februárra változtattam: a súlyzózást felváltotta egy elég kemény 25 perces köredzés (itt megtekinthető egy rövid részlete), amit igyekszem hetente 4-szer kombinálni szobabiciklivel vagy futással. Ha ez sem használ, a kardomba dőlök, komolyan má'... Egyébként a lábaimon már érzem, hogy feszesebbek lettek, csak mondjuk azokkal eddig sem volt bajom. És kezdenek alakulni a vállizmaim is, ez tetszik. :)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com