2011. február 22., kedd

Adatok - 2011.02.22.

Reggel megejtettem a heti mérlegelést. Ráállok az eszközre, aszondja, hogy 68.0. Hoppá. No, végre itt a Nagy Áttörés, gondoltam, csak egy kicsit furcsa volt, hogy ezen a héten pont nem ettem zsírégető(nek hazudott) diétát, inkább nagyrészt házi süteményeken és egyéb szénhidrátokon éltem. A nagy örömködés után még egyszer látni kívántam ezt a számot, ezért megint mérlegre álltam: 68.8. Azannya. Hát, egy mérés nem mérés, a jelek szerint kettő sem, ezért még megpróbáltam néhányszor, de a 68-as értéket már nem sikerült előcsalogatnom, maradt stabilan a 68.8.  
Az egyéb mérések eredménye is centire ugyanaz, mint 1, 2 és akármennyi hete, valamint a kezdetekkor, ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy a külföldi kiküldetésem után nem az eddigi szénhidrátcsökkentett étrendből rendelek majd, hanem abból, amelyikkel tavaly 8 kilót fogytam. És jó drága.  

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com