2011. január 28., péntek

Fejlemények 1.-10.

Na nézzük, hogyan alakultak a listán szereplő dolgok!

1. megtanítani valakinek valami újat

Azt hiszem, ezt teljesítettem, a munkámban legalábbis biztosan. Rövid a memóriám, ezért csak a közelmúltból írok példákat: megtanítottam V.-nek és Á.-nak, hogy milyen a jóvátételi eljárás, A., D. és Zs. pedig a  gondolattérkép  műfajában lett nagyon profi. :) Jelenleg a célkitűzés és a tervezés az, amit a leginkább szeretek (és fontosnak tartok) tanítani. 


2. 2 hónapra leszokni a szénsavas italokról, a kóláról is, igen

Ez érdekes kérdés... Az biztos, hogy tavaly januártól áprilisig nem kóláztam, viszont valószínűleg más szénsavas ital befigyelt néha. Szóval ezt inkább nem teljesítettnek számítom. Most megint van egy hasonló tervem, remélem, sikeres lesz.





3. 2 hétig vega kaján élni

Biztos, hogy nem csináltam ilyet. Igazából nem is jutott eszembe a lista megírása után, tehát nem is próbálkoztam. Most nem tartom lényegesnek, tehát egy ideig még nem is fogok.

4. újraszigetelni az ablakokat a lakásban

Na ez a pont például, az előzővel ellentétben, minden télen eszembe jut néhányszor. Valószínűleg inkább ablakcsere lesz már ebből, mert egyébként is öregek már az ablakok, és még azért is, mert van, aki kedvet csinált hozzá. :) Jó lenne ezt ebben az évben megvalósítani, csak ne lennék ennnyire sóher... :)

5. ültetni egy fát

Ez fontos, de még nem adódott rá alkalom.






6. útlevelet kiváltani

Odáig jutottam, hogy elmentem a háziorvoshoz vizsgálatra, befizettem egy valag pénzt, aztán próbáltam időpontot kapni a megfelelő ügyintézőnél. Akkor úgy jött volna ki, hogy csak kb. másfél hónap múlva tudtam volna megjelenni, addigra meg lejárt a drága jó orvosi papír. Azóta hagytam az egészet, pedig hasznos lenne.

7. lottózni legalább 5-ször (0/5)

Pontosan nulla alkalommal lottóztam. Valahogy a fizetős szerencsejáték nem az én világom, valószínűleg a 4. pontban említett remek tulajdonságom miatt. De ha mégis nyernék, nem esnék kétségbe, mert már elterveztem, hogy mit kezdenék a nyereménnyel. :)

Egyébként ennek a lottóvásárlós dolognak átvitt értelme is van; abban viszont azt hiszem, sokat fejlődtem, illetve továbbra is tudatosan törekszem rá. 
 


8. rendet rakni a szekrényben, a fölösleges ruhákat leselejtezni

Ha-ha. Kell nekem néhány másik szekrény, azokhoz meg egy nagyobb lakás, vagy legalábbis ésszerűbb berendezés. Mindenesetre ez egy olyan pont, amit feltétlenül meg kell majd tennem, függetlenül attól hogy megyek vagy maradok. 

9. bowlingozni

Bár nemrég nyílt egy pálya a közelben, nem vitt még el senki kipróbálni. :( 

10. szerezni egy !deladap cd-t

Ez valószínűleg úgy fog megvalósulni, hogy a YouTube-ról konvertálok majd fájlokat mp3 formátumba. Ezt a linkelt számot meg mindenki hallgassa meg! Most!
És szívesen kapok ám korábbi !deladap albumokat bárkitől! :)






Tehát összegezve (az áthúzott pont teljesítve, a dőlt betűs folyamatban, a vastag betűs továbbra is tervben, a többi meg a többi):
1. megtanítani valakinek valami újat
2. 2 hónapra leszokni a szénsavas italokról, a kóláról is, igen
3. 2 hétig vega kaján élni
4. újraszigetelni az ablakokat a lakásban
5. ültetni egy fát
6. útlevelet kiváltani
7. lottózni legalább 5-ször (0/5)
8. rendet rakni a szekrényben, a fölösleges ruhákat leselejtezni9. bowlingozni
10. szerezni egy !deladap cd-t

Lesz ez még jobb is!

5 hozzászólás:

Leander írta...

Én feltétlenül neked drukkolok, bár van, amit nem értek.
Mi a bánatnak kell az útlevélhez orvosi vizsgálat? Nem kevered a jogosítvány nevű okmánnyal?
Bowlingozni meg szívesen elvittelek volna a többi rendetlennel, ha tudom, hogy ez ekkora vágyad.

Amatőr írta...

anyuuuu, mennnyünk bólingozni!!

M79 írta...

Ja, de, igazad van, az a jogosítvány volt.
Akkor az útlevélnél meg az volt, hogy bejelentkeztem, meg is jelentem az adott időpontban, aztán 2 óra várakozás után eljöttem, mert menni kellett dógozni.

Ancsi írta...

Na, én is épp ezt akartam kérdezni az útlevél kapcsán. Az kb úgy megy, hogy kitöltesz pár űrlapot, befizetsz egy valag pénzt, aztán már nem rémlik, hogy feladod a kócerájt, vagy leadod vmi ügyintézőnél, azt vársz pár hetet, majd boldog mosollyal veszed kezedbe a postán érkezett cuccost :)
Ha jársz erre egyszer (jöhetnél ám valamikor :), akkor itt is tudunk bowlingozni, bár ezügyben is sejtem, nem pont így volt a tervben ;)
ÉStovábbá, ha ez a bejegyzés hozta meg a kedved, akkor a vasárnapi "Buli után a takarítás" című majd elveszi :-D

M79 írta...

A bowlingozással kapcsolatban nem volt semmi egyéb körülmény a tervben, szóval megyek én bárhol bárkivel, ha úgy adódik, mert 11 éves korom óta nem voltam. :) Akkor majd leugrom egyszer hozzád, csak csinálj meleget és napsütést!

Az útlevélhez meg kell fotózkodni is, ott helyben, arra is kellett volna annak idején várni azt a sokat. No de ott legalább még nem fizettem.

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com