2011. január 30., vasárnap

Fejlemények 11.-20.

Előre kell bocsátanom, hogy most ettem meg egy egész tábla csokit, ami ráadásul nem is olyan ízű volt, mint amire vágytam, de ilyenkor már mi mást lehet tenni, valamint éppen nagyon vágyom már valami nyárféleségre a Balaton partján. Szóval sejthetitek, milyen állapotban vagyok...
De dolgunk van, nézzük a következő adagot a listáról.

11. megoldani egy 25x25-ös sudokut

Volt egy időszak, amikor ipari mennyiségben foglalkoztam sudokuzással itthon. Lehet, hogy nem volt internetem. Az biztos, hogy elkezdtem több ilyet is megoldani, de hogy a végére értem-e, hát arra nem emlékszem... (Hm, bizonyos tekintetben elég gáz, hogy már egy 2 éves időszakra sem terjed ki a memóriám. De talán egyszer még jó lesz ez valamire.) Vegyük úgy, hogy folyamatban a dolog, és tényleg megint megpróbálok majd egyet.



12. futni egy túrán
 Na, erre emlékszem (egészen addig, amíg meg nem cáfol valaki)! 2009-ben kezdtem túrafutni amatőr sporttárssal a VI. Isaszegi csata emléktúrán. 16,5 km-t tettünk meg 2 óra 14 perc 45 másodperc alatt, napos időben, 23 fokban, szélcsendben, finom volt a zsíroskenyér utána. Aztán mentünk a következő évben is, majd behúztunk egy Halmi-dűlő teljesítménytúrát is. És volt még valami, amiről csak az jut eszembe, hogy a végén már nagyon kivoltam, és mindenféle szépeket kívántam mindenkinek - de hogy ez hol és mikor...? Mindenesetre legutóbb novemberben, a Monoton Félmaratont teljesítettem, onnan van ez a kép is itt oldalt. Oda nem hiszem, hogy mennék a közeljövőben. 
Egyébként érdekes műfaj ez a túrafutás. Nem mondhatnám, hogy teljesen beleszerettem, mert eléggé leamortizálja a talpam bőrét, meg hát ott van a sok erdei vadállat mellett az a fránya szintkülönbség is, de néha azért hiányzik. Ha találok futópártnert, szerintem idén is megyek néhányszor.



13. Olaszországban tölteni legalább 4 napot


Először az jutott eszembe, hogy nem hogy Olaszországban, de máshol sem töltöttem 4 napot külföldön, de aztán rájöttem, hogy tavaly voltam Romániában. Mondjuk ez sem sok. Az olaszországi projektet továbbra is megtartom a tennivalók között, bár a feltételek több szempontból sem adottak hozzá, azért bármi lehet végülis.



14. lemosni az ablakokat a lakásban legalább 4-szer, mindet (0/4)


Ööö... Hát mindet nem, de egyszer a nagyszobai ablakok felét igen. Aztán meg úgy gondoltam, úgyis csere lesz hamarosan. Pedig egyébként ez az a házimunka, amit szeretek csinálni. Vagy ezek szerint már csak múlt időben? Tavasszal újra próbálkozom.




15. autót mosni


Gyerekkoromban volt, hogy besegítettem az autómosásba, gondolom, jó emlékeim vannak a dologról, azért került bele a listába. Már nem vágyom rá, ha most írnám a listát, nem lenne benne, de ha valakinek kell segítség, azért csak szóljon! :)


16. repülőn utazni


Anglia, Finnország, Anglia, még bőven 20 éves korom előtt, az meg nem tegnap volt. Ha a fiúk odafent úgy dolgoznak továbbra is, hogy úgy döntök, megyek, akkor az biztosan repülős dolog lesz. De nem ilyen áron gondoltam, amikor a listára írtam...

17. megnézni 5 várat (0/5)


Megint bajban vagyok, mert nincsenek konkrét váras emlékeim az elmúlt két évből, de ettől még bármi lehetett. Írjon, akinek van emléke arról, hogy én épp egy várat csodálok! Egyébként várakat nézni jó, és állítólag kulturális is, szóval továbbra is marad a tervben.

18. körbebiciklizni a Balatont


Eredetileg E.-vel terveztük, de még nem jött össze. Most viszont ez szerepel a természetjáró szakkör programjában, majd megint jól hozzájuk csapódom. Addigra feltehetően lesz hozzá megfelelő álló- illetve tekerőképességem.




19. hóembert építeni

Nem is értem, hogy juthatott ilyesmi az eszembe. Hideg, hó, ember, brr... Persze majd nyáron biztosan másképp gondolom. :)  Ez is olyan, hogy magamtól nem fogok törekedni rá, de ha valaki hív, talán megyek! :)


20. írni 7 versenybeszámolót (0/7)


Talán egyet írtam azóta, vagy kettőt. Pedig milyen jó is volt a régi szép időkben! Mondjuk akkoriban inspirálóbbnak éreztem a szaktopikot, úgy meg könnyebb. Az a helyzet, hogy az írás elkezdése megy nagyon nehezen, utána már csak-csak. (Ezt a mondatot félreteszem a szakdolgozatos ponthoz is...) Marad a tennivalók között. 

No, mára ennyi, megkapjátok még a szokásos összefoglaló listát, azt' megyek a gyógyszerér'. Minden bizonnyal a csoki ártott meg. (Az áthúzott pont teljesítve, a dőlt betűs folyamatban, a vastag betűs továbbra is tervben, a többi meg a többi.)

11. megoldani egy 25x25-ös sudokut
12. futni egy túrán
13. Olaszországban tölteni legalább 4 napot
14. lemosni az ablakokat a lakásban legalább 4-szer, mindet (0/4)
15. autót mosni
16. repülőn utazni
17. megnézni 5 várat (0/5)
18. körbebiciklizni a Balatont
19. hóembert építeni
20. írni 7 versenybeszámolót (1/7)

1 hozzászólás:

Ancsi írta...

Olaszország klassz hely.
Sztem van még egy helyünk a Verona (fél)maratonra, gyere ;) Igaz, az csak 3 nap lesz (sőt, nettó nem is egész 48 óra), de legalább belekezdenél a projektbe :)

A várak is klasszak. Ha Balcsin nyaralsz, hogy maradnak ki? Ott van Szigliget, Siklós nem messze. Vagy legalábbis vonattal/bringával/túrázva elérhető a főhadiszállásodról. És óóóó, ha tudnád, a siklósiban milyen helyes lovagfickók vannak ;)

Az ablakcserével meg csak óvatosan. Asszem, én csak egyszer játszottam el, hogy vártam másfél évet, hogy kicseréljék, ahelyett, hogy lemostam volna. Innentől kezdve inkább ablakot mosok. Önként. És dalolva. :-D

És írjál versenybeszámolókat!! Szeretjük olvasni :)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com