2011. január 9., vasárnap

Összefoglalás - 2011. 1. hét

Nos hát, amíg várjuk a szebb napokat, összefoglalom, mi is történt eddig a fogyás projektben.
Kb. 10 napja kezdtem a szobabiciklizést, eddig hétszer tekertem, mindig 45 percet. A pulzust igyekeztem 115 és 130 között tartani, ez kb. a maximális pulzus 60-70 %-ának felel meg. Ehhez 3-4 percig az 5-ös fokozaton, a többi időben a 4-esen tolom. Jó kis edzések ezek, már a mait is várom nagyon.
Azt vettem észre, hogy amikor rögtön ébredés után, evés előtt tekertem, ahogy javasolják, akkor sokkal jobban megizzadtam. Igaz, ilyen csak kétszer volt, tehát lehet akár véletlen egybeesés is. Majd még végzek néhány empirikus vizsgálatot. Azt sajnos nem tudom, hogy az izzadás és a zsírégetés mértéke között van-e kapcsolat, ha erre téved valami szakértő olvasó, legyen olyan kedves, és világosítson már fel! 

Becsúszott még 2 db futás is, de azt hiszem, ezek rövidek (21 és 32 perc) voltak ahhoz, hogy szerepük legyen a zsírégetésben. Azért jólestek. De még mindig túl hideg van ahhoz, hogy könnyen rászánjam magam az edzésre. Szeretnék januárban átlagosan heti kétszer futni. Ehhez pl. jövő héten már rögtön háromszor kellene, mert ezen a héten a második futás helyett morcos voltam, úgy meg, ugye, nem lehet...

Aztán itt a mérleg ügy. 
Tavaly valamikor 67,5 kg táján kilehelte a lelkét az előző. Próbálkoztam elemcserével és házi barkácsolással, mert nagyon a szívemhez nőtt, de végül be kellett látnom, hogy újat kell vennem. Némi utánajárás után tegnap találtam rá egy akciós darabra. Nem tud testzsírszázalékot mérni, mint az előző, de legalább olcsó volt, 10 kólamentes napba került. Persze nem volt ennyire egyszerű az ügy, mert ma vissza kellett mennem a boltba cserélni, de a mai darab legalább mér. Mondjuk gyanús, hogy ez is rossz: többet mutat, mint kellene... :)
(Egyébként nem ez az itt oldalt, de ezen a képen tetszenek a számok. Ilyen leszek egyszer. :) )

2 hozzászólás:

Névtelen írta...

Hát, már éppen meg akartam kérdezni, hogy meddig tart még az alváshiányos állapotod, mert nekem így az információhiányos állapotom tolódott ki jelentősen a fogyókúra nevű harcoddal kapcsolatban.
És az sem lenne baj, ha tudnám kezelni itt a hozzászólásos ablakot, mert nem vagyok benne biztos, hogy jól csinálom.
A harmadik nagyon fontos megjegyzés az (lesz negyedik is), hogy irigykedem erre a jó kis blogra meg persze az erős elhatározásra is.
És a negyedik: nekem is gyűlik az erőm, sőt már el is szántam magam, csak a kezdésre kell várnom még (tőlem független okok miatt).
Nem utolsó sorban: sok kitartást, a jó érzéssel végzett mozgás örömét és az áhított cél elérését kívánom neked.
Leander

Ancsi írta...

Leander!
A hozzászólás ablak alatt a "Megjegyzés írása mint:" mellett, ha kiválasztod a Név/Url rovatot, akkor nem kell névtelenül írnod! :) A neved oda be tudod írni, URL meg nem feltétlenül kell.

Mosinak meg hajrá! :)
Várom a kilókat rendíthetetlenül.
(Bár most egész jól állok. Mondjuk ez nálam lehet, csak a téli versenysúly-állapot, de hogy hosszú hét után is tartom a 43-at, az nagyon dícséretes. ;)

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com