2011. január 1., szombat

Szobabicikli projekt - a kezdetek

Az úgy volt, hogy zsírégetésre vágytam, hogy a kockahasam végre látható legyen :) , és utánaolvasva a témának, arra a következtetésre jutottam, hogy a rendszeres mozgáshoz nekem egy szobabicikli kell. Egyébként futó lennék, vagy mi, de ilyen hidegben (később szélben/esőben/hőségben/stb. :) ) azért nehéz hetente 5 napon kimenni. Márpedig most ez a terv: heti 5 kardio edzés zsírégető pulzustartományban (115 és 130 között).

Szóval rátaláltam az akciós, de azért eleget tudó szobabiciklire, kb. a szembeszomszédban, a két ünnep közt megejtettem a beszerzést, és így állt még néhány napot a cucc a szobámban, amíg összebarátkoztunk:

És amikor már jól összebarátkoztunk, és elérkezett az idő, akkor hirtelen összeszereltem.
Ez az "előtte" kép:

És aztán megismerkedtem mindenféle szakkifejezéssel, úgymint stabilizátor, terhelésszabályzó, zártfejű anya, hosszú csavar, hajlított alátét, imbuszfejű csavar és csavarkulcs.

És csak szereltem és szereltem. Kemény munka ám ez, nem is tudtam figyelemmel követni a "Bekasztlizva külföldön" című műsort a tévében, ami általában drogcsempészek lebukásáról szól, és egyébként nagy családi kedvenc. Pont azért időzítettem a szerelést erre az időpontra, hogy majd a kellemest a hasznossal, nodehát ez most nem jött össze.
Viszont rájöttem, hogy a csavarkulcs egy nagyszerű dolog, tényleg megszerettem; az imbuszkulcs pedig utálatos, mert megnyomja a tenyeremet. De azért csak tovább szereltem:


Látjuk, lett nyereg és kormány is, bár ez utóbbiról mostanában nem szeretek beszélni.
És a legvégén elkészülhetett az "utána" kép is:

Szép darab, szerintem ügyes vagyok, mást nem is nagyon tudnék most hozzátenni. :)

Hát így kezdődött.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com