2011. január 14., péntek

Kripli

Kb. 3 nappal ezelőtt kezdődött. Vagy csak 2, de már így is soknak tűnik. Arra ébredtem hajnalban, hogy valaki hörög a fájdalomtól, és rögvest be is azonosítottam, hogy ez a valaki pont én vagyok. Vádligörcs, hurrá, úgyis régen volt már. No nem baj, elmúlt, délutánra már el is felejtettem az élményt, az esti futásnál sem volt gond.
Hanem csak másnap reggel. Totál hadirokkantként ugrottam másztam ki az ágyból. Egyrészt ott volt a vádlim, ami ugye már korábban abbahagyta a fájást, de most  újult erővel érezteti a jelenlétét. És lett új szereplő is a történetben: a nyakam és a vállam környéke. Biztosan jó buli volt éjszaka... Azóta viszont bizonyos irányú fejmozgások hatására éles fájdalmat érzek, és ma reggelre csak rosszabb lett. 
Először a Salonpas tapasszal próbálkoztam, az épp volt itthon, csak másfél éve lejárt. De szagra még megvolt benne a hatóanyag, sokat meg nem árthat jeligére alkalmazni kezdtem. Apró nehézség, hogy nehezen tudom behatárolni, honnan ered a fájdalom, mindegy, azért odacsaptam valahová a lapockám tájára.
Hát nem volt elég, felkerestem kezelőorvosomat, gyógyszerészemet, aki a képen is látható Voltaren Dolo kapszulát bírta ajánlani a Cataflam helyett, amit én kinéztem magamnak, mert ne kispályázzunk, ha már toljuk az anyagot. Csakhogy az vényköteles. 
Nem volt mit tenni, 11 óra 26 perckor bevettem az első adagot, melynek hatására még vagy 40 végtelennek tűnő percet kellett várnom. És akkor egyszer csak jó lett. Mondjuk nem tökéletes, de a tegnaphoz és a ma délelőtti állapothoz képest felüdülés.
Lassan bele kell nyugodnom, hogy ez is jár a korral, nem csak a határtalan bölcsesség... ;-)

3 hozzászólás:

Ancsi írta...

Ajjaj. Mielőbbi jobbulást!

Amatőr írta...

A megváltozott sportaktivitásodhoz szerintem nem eléggé mennyiségi és minőségi, amit eszel, már ha a blogban olvasható menüsorodat vesszük alapnak.

Ugye a versenyünk :) kapcsán tolom az edzéseket, de eszem is hozzá rendületlenül. Görcsök nincsenek, kilók fel: vannak! Hasra! :)
De majd lefutom.

Tudom, hogy fogyni akarsz, de egyszerre sportolni és nem enni, az nem megy. Még akkor is, ha a sportolást zsírégető üzemmódban csinálod, és nem erőből. Azért akkor is komoly izommunkát végzel.

M79 írta...

Á, szoktam én azért enni. Jó, nem minőségit, de olyan nem is volt már mióta magam gondoskodom a kajáról, kb. azóta. :)
Nagyon gyanús, hogy ott rontottam el, amikor leálltam az este 7 utáni kajálással. :) Lehet, hogy így tényleg nem elég. Na majd még kísérletezek.
Egyébként ma már egész jól voltam, egy fájdalomcsillapítóval lehúztam az egész napot, ami nem volt rövid, mert hajnali ötkor kezdődött, de megérte, majd látjátok ti is.

Megjegyzés küldése

 

Blog Template by YummyLolly.com